Różne formy reklamy własnej firmy

Każdy przedsiębiorca, który podejmuje się założenia własnego biznesu, aby stworzyć realną konkurencję i utrzymać się na rynku, potrzebuje skutecznej i przemyślanej strategii marketingowej oraz reklamy. Aktualnie reklamować się można na wiele różnych sposobów, a ich skuteczność zależy m.in. od branży promowanego przedsiębiorstwa. Jakie formy reklamy się sprawdzą w Twoim biznesie?

Reklama cyfrowa

Wraz z szybkim rozwojem technologii, każdego dnia na znaczeniu zyskuje reklama cyfrowa. Do niedawna były to głównie reklamy w telewizji oraz radio, dziś jednak największą rolę odgrywa internet. Aktualnie każda firma powinna posiadać swoją stronę internetową. Nawet jeżeli przedsiębiorstwo nie prowadzi sprzedaży w sieci, a i branża również nie jest powiązana z internetem, warto założyć własną stronę m.in. po to, by móc zostać wyszukanym przez społeczeństwo. Bardzo duży procent ludzi chcąc znaleźć konkretne usługi w pobliżu, pierwsze co robi, to włącza przeglądarkę i przeszukuje zasoby dostępne w internecie. Stronę internetową możemy wypozycjonować, by być ponad konkurencją, lub dla natychmiastowego efektu możemy korzystać z kampanii reklamowych w wyszukiwarkach lub na konkretnych portalach i mediach społecznościowych.

Reklama drukowana

Może się wydawać, że ten rodzaj reklamy powoli traci na znaczeniu, jednak nic bardziej mylnego – umiejętne wykorzystanie zasobów drukowanych nadal jest bardzo skuteczne i potrafi przyciągnąć rzeszę klientów. Do najbardziej popularnych rozwiązań należą oczywiście liczne plakaty i kolorowe bannery, których setki mijamy każdego dnia, przechadzając się po mieście. Szacuje się, że najlepszą lokalizacją na takie reklamy są miejsca, gdzie ludzie się nudzą i szukają czegoś, na co mogą zwrócić uwagę, np. przystanki autobusowe i komunikacja miejska. Inną skuteczną formą reklamy są ulotki, które najlepiej sprawdzają się w przypadku branży gastronomicznej. Dla zmotoryzowanych natomiast poleca się specjalne ramki na tablice rejestracyjne, którym przyglądają się kierowcy stojący na światłach lub w korkach. Na takiej ramce można spokojnie zmieścić logo firmy wraz z krótkim opisem i danymi kontaktowymi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here